(021) 88662276 - 88660955 | ۰۹۳۷۱۷۴۴۹۳۷ info@dr-sanaee.com
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
دکتر افسانه ثنایی / پیکر تراشی و تناسب اندام / هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی دغدغه بسیاری از افراد متقاضی این جراحی است. نگرانی‌هایی در خصوص هزینه‌های این جراحی وجود دارد که فرد را برای انجام عمل دچار تردید می‌کند. هزینه‌ جراحی ابدومینوپلاستی به پارامترهای خاصی بستگی دارد. در ادامه این مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی ابدومینوپلاستی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

عوامل موثر بر هزینه جراحی ابدومینوپلاستی

برای تعیین هزینه جراحی ابدومینوپلاستی باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت که می‌تواند قیمت نهایی را تغییر دهد. در ادامه به این عوامل موثر اشاره خواهیم کرد:

دستمزد جراح

دستمزد جراح یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه جراحی ابدومینوپلاستی است. هرچه دانش و تخصص پزشک بالاتر باشد ممکن است دستمزد بیشتری برای جراحی دریافت کند.

هزینه‌های بیمارستان

برخی افراد بعد از جراحی ابدومینوپلاستی با توجه به صلاحدید پزشک لازم است در بیمارستان بستری شوند. تعداد روزهایی بستری، نوع اتاق (خصوصی یا عمومی) در هزینه جراحی بلفاروپلاستی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

موقعیت جغرافیایی بیمارستان

کلینیک و بیمارستان‌های که در مناطق مرفه نشین و گران قیمت شهر قرار دارند به دلیل کامل بودن تجهیزات و مدرن بودن وسایل، عموما هزینه‌های بیشتری از بیمار برای جراحی دریافت می‌کنند. همچنین هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بالاتر است. 

بیشتر بخوانید: عمل مینی ابدومینوپلاستی

نوع جراحی ابدومینوپلاستی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی با توجه به اینکه به چه شیوه ای انجام می‌شود، متفاوت است. اینکه ابدومینوپلاستی کامل یا مینی ابدومینوپلاستی انجام شود هرکدام شرایط هزینه‌ای خاص خود را دارند در جراحی‌های مینی ابدومینوپلاستی وسعت محل ناحیه عمل کمتر است، بنابراین هزینه کمتری نسبت به ابدومینوپلاستی کامل دارد.

هزینه‌های بیهوشی

جراحی ابدومینوپلاستی با بیهوشی عمومی انجام می‌شود. بنابراین فرایند بیهوشی باید تحت نظارت متخصص بیهوشی انجام شود در نتیجه دستمزد کادر بیهوشی  بر هزینه جراحی ابدومینوپلاستی افزوده می‌شود.

هزینه‌های دارو

پزشکی که جراحی ابدومینوپلاستی انجام می‌دهد داروهایی برای پیش از جراحی و پس از جراحی تجویز می کند. این داروهای بخش قابل توجهی از هزینه عمل ابدومینوپلاستی را به خود اختصاص می دهند.

هزینه های جانبی

 بعد از جراحی ابدومینوپلاستی امکان ایجاد عارضه اسکار( گوشت اضافه) وجود دارد پزشک برای جلوگیری از بروز این عارضه کرم‌ها و پمادهای ترمیم کننده تجویز می‌کند این مورد بر هزینه جراحی اضافه می‌شود. همچنین پس از جراحی، گن‌های طبی برای بهبود تورم‌های ناشی از جراحی توصیه می‌شود که استفاده از این گن‌ها تاثیر مثبتی در دستیابی به نتیجه مطلوب دارند.

آزمایشات-پیش-از-عمل-ابدومینوپلاستی

بیشتر بخوانید: مراقبت‌های بعد از ابدومینوپلاستی

آزمایشات پیش از جراحی

بررسی سلامت بیمار مستلزم انجام برخی آزمایشات و معاینه های پیش از جراحی ابدومینوپلاستی است. این آزمایشات نشان‌دهنده شرایط فعلی بیمار است تا پزشک با اطمینان خاطر بیشتری جراحی را انجام دهد. همچنین این آزمایشات خود در برگیرنده هزینه‎های مجزا بوده  و در قیمت نهایی این جراحی تاثیر گذار است.

شرایط فردی

هرچه چربی تجمع یافته در ناحیه مورد جراحی بیمار بیشتر باشد پزشک برای خارج کردن آن زمان بیشتری را در اتاق عمل سپری می کند در نتیجه هزینه‌های جراحی ابدومینوپلاستی با توجه به این عامل افزایش پیدا می‌کند.

میزان مشکلات شکم

افرادی که چربی بیشتری دارند، دارای پوست افتاده و شل تری نیز هستند. پزشک برای برطرف کردن این مشکلات با پیچیدگی‌های بسیاری مواجه است بنابراین هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: برگشت شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی با بیمه

جراحی ابدومینوپلاستی در دسته جراحی‌های زیبایی بوده و ضرورت درمانی ندارد. بنابراین بیمه هزینه های آن را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. توصیه می شود؛ پیش از جراحی با پزشک خود در راستای این تخمین هزینه‌ جراحی ابدومینوپلاستی مشورت کنید تا تخمین دقیقی در این باره داشته باشید.

سوالات متداول 

نتیجه‌گیری

طی این مقاله به صورت کامل به موضوع هزینه جراحی ابدومینوپلاستی پرداخته شد. آشنایی با این عوامل در تخمین حدودی هزینه‌ها می تواند کمک کننده باشد. توصیه می‌شود، قبل از انجام عمل، تمامی موارد مالی را در نظر گرفته سپس اقدام کنید.

دکتر افسانه ثنایی

دکتر افسانه ثنایی فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی، زیبایی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل سال 1377 می باشد. وی از سال 1381 به طور اختصاصی در زمینه جراحی پلاستیک فعالیت می نماید و طی سالهای فعالیت خود دوره های علمی و عملی متعدد را جهت یادگیری تکنیک های جدید در جراحی پلاستیک در خارج از کشور ( آمریکا، ایتالیا، دبی) گذرانده است. همچنین ایشان با بکارگیری تکنیک های مدرن و جدید اقدام به فیکس کردن بافت سینه به قفسه سینه جهت نگهداری و حفظ شکل سینه می کنند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
خارش بعد از عمل ماموپلاستی

خارش بعد از عمل ماموپلاستی

عمل‌های زیبایی همواره با هیجان و انتظار برای نتایج نهایی همراه هستند، اما در کنار این انتظار شیرین، مشکلات و چالش‌های پس از جراحی نیز وجود دارند که ممکن است تجربه را کمی ناخوشایند کنند. یکی از رایج‌ترین این مشکلات، خارش بعد از عمل ماموپلاستی است. بسیاری از افرادی که...

جراحی لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت سانترال لب یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و ظاهر لبها انجام می‌شود. این جراحی معمولاً به منظور کاهش چین و چروک‌های اطراف لب، افزایش حجم لبها، بهبود فاصله لب و بینی و ایجاد لب‌های جوانتر و پرتر است. در این مقاله هر اطلاعاتی که در خصوص جراحی...

امکان عمل همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه وجود دارد؟

امکان عمل همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه وجود دارد؟

عمل همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه را می توان با تکنیک های مخصوص تنها در یک جلسه برای متقاضیانی که تمایل دارند به زیبایی و جذابیت بیشتری در اندامشان برسند…

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *