(021) 88662276 - 88660955 | ۰۹۳۷۱۷۴۴۹۳۷ info@dr-sanaee.com
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
دکتر افسانه ثنایی / پیکر تراشی و تناسب اندام / هزینه جراحی ژنیکوماستی سال 1403

هزینه جراحی ژنیکوماستی سال 1403

آیا می‌دانستید که در جمعیت فعلی ما، تا حدودی ۶۵ درصد از مردان به ژنیکوماستی (زیاد بافت سینه مردانه) مبتلا هستند؟ و این آمار خوبی نیست، دو جزء بافت ژنیکوماستی شامل، بافت غده ای و بافت چربی. جراحی ژنیکوماستی بسته به نوع بافت سینه متفاوت است. در این شرایط مقداری بافت چربی روی ماهیچه های سینه ای یا نواحی مقعر تشکیل می شود. برای رسیدن به ظاهر مطلوب، اغلب از روش های مختلفی استفاده می شود. هزینه جراحی ژنیکوماستی بسته به عوامل مختلف متفاوت است که در ادامه توضیح داده شده است. ژنیکوماستی یا بزرگ شدن سینه مردان یک وضعیت فیزیکی است که در آن سینه مردان به دلایل مختلفی بزرگ شده است که دلایل به وجود آمدن آن متفاوت است و هنوز به طور کامل شناخته نشده اند. این بیماری معمولاً در بدنسازانی که استروئید مصرف می‌کنند و افراد دارای اضافه وزن که دارای رسوبات چربی هستند که سینه‌ها را پرتر نشان می‌دهند، به وجود می آید.

ژنیکوماستی چیست و چگونه درمان می شود؟

شاید در قدم اول از خود بپرسید؛ ژنیکوماستی چیست؟

بزرگ و حجیم شدن بافت پستان مردانه را در اصطلاح ژنیکوماستی می گویند. این بزرگ شدن در اکثر موارد ناشی از افزایش چربی و یا مجرای استروما، اتفاق می افتد.

به عبارتی دیگر ژنیکوماستی وضعیتی است که در آن سینه‌های بیش از حد رشد کرده یا بزرگ شده‌اند. این می تواند در هر سنی رخ دهد و می تواند ناشی از وراثت، استفاده از برخی داروها، شرایط هورمونی و همچنین چاقی باشد. هنگام بررسی درمان، دو گزینه اصلی وجود دارد.

لیپوساکشن به تنهایی اغلب از برداشتن چربی اضافی که باعث بیرون زدگی سینه ها می شود، مراقبت می کند. لیپوساکشن کمتر تهاجمی است، می تواند با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود و زمان بهبودی نسبتاً سریعی دارد.

 برای موارد شدیدتر، برداشتن بافت واقعی سینه همراه با کاهش ناحیه نوک سینه و گاهی اوقات برداشتن پوست اضافی مورد نیاز است. این روش تحت بیهوشی عمومی انجام می شود زیرا شامل برش های بزرگتر، برداشتن بافت بیشتر و همچنین چربی، و کار بر روی اندازه و قرارگیری ناحیه نوک پستان است.

شماره-مشاوره-جراحی-ژنیکوماستی

هزینه عمل ژنیکوماستی

هزینه جراحی ژنیکوماستی بسته به منطقه ای از کشور که بیمار در آن زندگی می کند، هزینه تسهیلات، هزینه جراح و عوامل دیگر تا حدودی متفاوت است. این یک جراحی انتخابی است و تحت پوشش بیمه درمانی نیست.

دکتر افسانه ثنایی به سوالات مربوط به ژنیکوماستی و سایر سوالات جراحی زیبایی که ممکن است بیمار داشته باشد پاسخ می دهند. او تجربه چندین ساله در درمان ژنیکوماستی با لیپوساکشن و روش های دیگر را دارد. افرادی که در مورد هزینه جراحی ژنیکوماستی سوالی دارند می توانند باید با دکتر افسانه ثنایی جراح پلاستیک تماس بگیرند.

با توجه به اینکه روش های درمان ژنیکوماستی متفاوت می باشد و بسته به: شدت بزرگی سینه ها، سن بیمار، شرح حال و سوابق بیماری فرد انتخاب می شود؛ هزینه ها متغیر است.

جراح ژنیکوماستی در طی جلسات مشاوره و معاینه، بعد از انتخاب روش درمانی مناسب، هزینه ها را به طور قطعی برآورد و به اطلاع بیمار می رساند. در این برآورد قیمت عواملی نظیر:

  • شدت ژنیکوماستی
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن ژنیکوماستی
  • روش انتخابی از سوی پزشک متخصص
  • هزینه کلینیک
  • دستمزد جراح و… دخیل می باشند.

چه عواملی در هزینه جراحی ژنیکوماستی تاثیر می گذارد؟

هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی در تهران چقدر است؟ چه عواملی در تعیین نهایی هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی موثر هستند؟ به نظر شما چه چیزی می تواند اعتماد به نفستان را بالا ببرد؟ مطمئنا اولین پاسخ به این سوال، زیبایی است. هرچه زیبایی یک فرد بیشتر باشد به مراتب از اعتماد به نفس بالاتری نیز برخوردار است. چرا اعتماد به نفس مهم است؟! ما انسان ها برای گذران عمر خود نیاز به ارتباط با همنوعان خود را داریم. بنابراین حضور در اجتماع و برقراری ارتباط با سایر افراد، جزء بدیهی و جدا نشدنی از زندگی ما می باشد. انسان برای برقراری ارتباطات موفق و حضوری درخشان در اجتماع؛ نیازمند اعتماد به نفس است. شاید فکر کنید این اعتماد به نفس تنها منوط به زیبایی چهره باشد! ولی در حقیقت تنها زیبایی چهره نمی تواند به تنهایی اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد.

به طور مثال شخصی را در نظر بگیرید که دارای چهره ای زیبای و دلربا می باشد، ولی در عین این زیبایی، اندامی نامناسب دارد!حتی درصد افسردگی در این افراد بیشتر از سایرین می باشد. این افراد به دلیل عیوب ظاهری در اندامشان از حضور در اجتماع و برقراری روابط با یکدیگر امتناع می کنند.

زیبایی تنها مختص به زنان نیست! ژنیکوماستی یکی از دغدغه های مردان است که در زیبایی ظاهری و حتی روابط زناشویی آن ها تاثیر می گذارد. در ادامه ی مطلب به بررسی عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی می پردازیم.

در تعیین هزینه ژنیکوماستی چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

هنگام در نظر گرفتن هزینه جراحی ژنیکوماستی، باید چندین نکته را در نظر گرفت. اولین نکته، تجربه پزشک است. این مهم است که همیشه یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد را برای انجام این عمل انتخاب کنید و هزینه این جراحان بر اساس سال ها تخصص آنها است. نکته دیگر موقعیت جغرافیایی مطب پزشک است. از آنجایی که هزینه زندگی در سراسر کشور متفاوت است، برخی از مناطق به طور کلی هزینه کمتری دارند، در حالی که سایر مناطق بسیار پرجمعیت کشور هزینه کلی بالاتری خواهند داشت. سومین و مهمترین نکته، نوع روشی است که انجام داده اید. لیپوساکشن به تنهایی هزینه کمتری نسبت به روش جراحی پیشرفته‌تر برداشتن بافت پستان دارد.

هزینه هایی که پرداخته می شود شامل چه مواردی زیر است (اما محدود به آنها نیست):

  • بیهوشی
  • هزینه های بیمارستان یا مرکز جراحی
  • آزمایش های پزشکی
  • لباس های مخصوص پس از جراحی
  • مراجعات بعدی به پزشک برای مراقبت های بعد از جراحی
  • حق الزحمه جراح

با تمام این موارد گفته شده، اکثر شرکت های بیمه هزینه متوسط ​​جراحی ژنیکوماستی را پوشش نمی دهند، مسئولیت تمام هزینه های آن بر عهده بیمار است. بهترین راه برای اطلاع از هزینه درمان خود، با جراح پلاستیک خود مشاوره های لازم را انجام دهید. پزشک جراح یک برنامه درمانی را برای شما آماده می کنند و هزینه نهایی جراحی را در اختیار شما قرار می دهند.

چکیده کلام

هزینه ی عمل جراحی ژنیکوماستی با توجه به روش مورد استفاده توسط پزشک متخصص متغیر است. در ضمن برخی از بیماران می توانند از بیمه های درمانی خود برای کاهش هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی استفاده نمایند.

دکتر افسانه ثنایی

دکتر افسانه ثنایی فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی، زیبایی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل سال 1377 می باشد. وی از سال 1381 به طور اختصاصی در زمینه جراحی پلاستیک فعالیت می نماید و طی سالهای فعالیت خود دوره های علمی و عملی متعدد را جهت یادگیری تکنیک های جدید در جراحی پلاستیک در خارج از کشور ( آمریکا، ایتالیا، دبی) گذرانده است. همچنین ایشان با بکارگیری تکنیک های مدرن و جدید اقدام به فیکس کردن بافت سینه به قفسه سینه جهت نگهداری و حفظ شکل سینه می کنند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
خارش بعد از عمل ماموپلاستی

خارش بعد از عمل ماموپلاستی

عمل‌های زیبایی همواره با هیجان و انتظار برای نتایج نهایی همراه هستند، اما در کنار این انتظار شیرین، مشکلات و چالش‌های پس از جراحی نیز وجود دارند که ممکن است تجربه را کمی ناخوشایند کنند. یکی از رایج‌ترین این مشکلات، خارش بعد از عمل ماموپلاستی است. بسیاری از افرادی که...

جراحی لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

جراحی لیفت سانترال لب یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و ظاهر لبها انجام می‌شود. این جراحی معمولاً به منظور کاهش چین و چروک‌های اطراف لب، افزایش حجم لبها، بهبود فاصله لب و بینی و ایجاد لب‌های جوانتر و پرتر است. در این مقاله هر اطلاعاتی که در خصوص جراحی...

امکان عمل همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه وجود دارد؟

امکان عمل همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه وجود دارد؟

عمل همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه را می توان با تکنیک های مخصوص تنها در یک جلسه برای متقاضیانی که تمایل دارند به زیبایی و جذابیت بیشتری در اندامشان برسند…

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *